Thursday 16 January 2014

#2014 :)

Assalamualaikum..
In the name of Allah most Powerful.

smile always :')

Hello dua kosong satu empat (2014) :)
Syukur alhamdulillah aku masih hidup di tahun baru ni.
Masih lagi dapat hidup,
dapat menghirup udara segar kurniaan Tuhan.
Terima kasih Ya Allah.
Engkau memberi aku peluang utk hidup :')

Aku saje je tulis blog ni, lama dah tak jenguk.
Mesti ada pembaca setia yg tunggu entry baru dari aku ni.
Hehe *perasan lebih*
Okay mari cari idea nak tulis entry apa *fikir* *fikir*
Dah decide, kita throwback sikit #2013 punya cerita :))


#Throwback2013


throwback..
Dear 2013,
Kau banyak bagi aku kenangan pahit,
manis, tawar semua ada. Haha.
Selalu sakit hati, selalu bersedih
tapi banyak juga tersenyum, gembira.
So far so good lah, aku tak boleh nak salahkan 2013 sangat.
Kadang2 datang dari salah aku sendiri. Aku tahu.
Aku pun tak ingat sangat apa benda yg jadi tahun lepas.
Aku just ingat benda yg penting je such as .... fikir sendiri. Kehkeh :3

Tapi yg paling ingat masa bulan Disember haritu.
Keluar result sem1, biasalah, bebudak Diploma je kan,
tak macam korang,
Semua pandai-pandai, aku ni je haa sangkut. Hihi.
Alhamdulillah 'Dean List'. 
Aku dah buktikan kt mak yg aku boleh buat.
Even masalah personal masuk dlm hidup aku. Hiks :)


#Hope2014

New year :4

Dear 2014,
Please gimme some sweet memories. Good news.
Aku harap sgt 2014 lebih baik daripada 2014. Aku nak tersenyum je.
Taknak lah sedih-sedih. Hati aku kena kental.
Aku nak tinggikan ego aku, biar org tak boleh pijak kepala.
Taknak mengalah je, cukuplah 2013 aku banyak mengalah.
Takpa, I always pray to Allah, hope He give me some good memories.
Aku redha apa yg jadi pada aku skrg ni.
Ini namanya takdir. Ok stop!


Haha sorry kalau korang annoying dgn entry aku kali ni.
Banyak sgt nombor sama berulang kali.
Sebenarnya takda idea haa, tak sempat nak fikir.
Ni pun spontan,
dgn otak yg drastik terus menaip entry yg hambar ni.
Moga anda menyampah. Kahkah.

Life ._.
Okay enough. Undur diri dulu.
Semoga hari-hari anda semakin indah.
Semakin bahagia.
Ada masa, aku coretkan entry baru. Salam.
Have a nice day guys :D


No comments:

Post a Comment