Sunday 10 November 2013

Hmmm :'(

Assalamualaikum..
In the name of Allah most Grateful :)

Hai. Lamanya tidak meng-update blog ni.
Usha balik entry lama, last update 8 Sept, hari ni dah 11 Nov.
Peh lama gila kot tak update,
perasan tak aku dtg kt blog ni bila tengah sedih je. Hihi.
Skrg aku datang balik saja nak bersihkan habuk kt blog ni. Kehkeh.

Mari kita mulakan bercerita.
Si penglipur laraaa ~ *buat suara Hazama* Hoho.
exam mood :3
Skrg tengah mood exam, fuhh dah lepas 2 paper. Tinggal 3 paper lagi.
Esok paper Programming, the worst subject ever.
Dan aku di sini masih belum study dan tengah layan perasaan lol.
Ni tengah try cari mood balik.. Mood study, dtglah kepadakuuu. Hm ~

Hmm.
Semalam.. Hari paling sedih pernah aku lalui. The most sad day ever T_T
Habis exam pukul 11 tu saja lepak Summit, pekena boling jap.
Peh memang luck aku ada masatu,
banyak kali buat bola swing, strike pulak tu.
Serious mmg terlompat2 masatu. Happy gila ckp lu. Haha :D
Tak sangka happy kt BP,
balik Kluang terus macam hmm :(
Then Roy ajak lah jenjalan, even penat gila baru sampai rumah.

"Takpalah, lama tak keluar dgn Roy, kesian pulak.
Rasanya macam ramai turun bandar hari ni.
"Boleh jual muka. Hehe" bisik hati yg kecil.

Dressup biasa je, pakai short pants then t-shirt belang fit sikit.
Konon nak tunjuk badan yg tak berapa nak tough tu. Kahkah :3
Jalan punya jalan, cuci-cuci mata sikit, dah tawaf satu Kluang Mall,
Tetibe rasa nak terkucil pulak. Hehe.
Then ternampak dua bayang yg macam kenal otw pegi tandas tu.
Berdua then berpisah kejap, sorang belok kiri, sorang terus.

"Tu si Z tu, taknak aku jumpa dia" kata hati.

Aku sandar kt dinding luar tandas, main phone.
Then dia dtg salam aku dgn Dell.
Aku just senyum je, malas nak kata banyak.
Beredar dari situ tetibe
"Eh tadi dia dgn siapa ha, awek ke? Setahu aku dia takda awek"
"Tapi dgn siapa ek, aku macam kenal perempuan tu hm"
Ah lantak lah.

Aku dah penat gila masatu, balik rumah dulu tinggal Roy dgn Dell.
Taktau kenapa insthink aku macam kuat gila tak bagi aku balik.
"Ah balik jelah, bukan ada apa pun"
Sampai rumah mmg rasa mcm ada yg tak kena.

Aku text kau, mula-mula tak reply.
Then aku text lagi sekali baru kau reply.
Tanya macam-2, tapi kau tak jawab. Mmg makin curiga.
Makin kuat kata hati aku, kau mesti keluar dgn Z ni.
Rupa-rupanya betul. Aku dah macam .....
"Kenapa buat aku macamni?
Kenapa tak bagitahu aku langsung?"
Alahai sedih gila masatu.
Tak boleh nak cakap apa, tak terkata sedihnya :(
nothing :'(

Nasib baik aku tak jumpa korang kt bandar,
kalau jumpa mmg aku tepuk tangan :')
Entahlah, bila ingat balik, aku nak taip ni pun terus takda mood kot hmm.
Aku rasa macam nak maki, nak balas dendam je tapi aku tahan :(
Arghh just forget it..

Aku overthinking ....
"Bestnya dating tak bagitau aku, masa aku takda pulak tu"
"Mesti tengok wayang kan, then arghh..."
Fxck overthinking :(

Aku tak sanggup lagi nak fikir,
macam-macam bermain kt kepala ni.
Eh apa aku taip macam cibai ni haha lantak lah.
Rasa macam nak deactivate Twitter,
sbb rasa macam semua tweet kau utk dia. Hm.
Penat stalk dan akhirnya nangis sendiri :(

Hmm,
Hm aku tahu aku tak layak nak jealous
sbb kau bukan aku punya.
Tapi entahlah, hati ni over sangat haha :')
Aku pernah cakap :
"Kalau nak tinggalkan aku boleh, tapi tunggu aku habis exam,
Then kalau nak gaduh ke, apa ke, masa aku dah habis nanti"
Hmmm...

Maafkan aku.
Aku selalu buat kau sakit hati, buat kau sedih.
Maybe kau nak balas dendam, aku overthinking.
Aku taktahu kenapa benda ni jadi skrg, masa aku tengah exam :(
Nevermind. Aku nak try lupa benda ni.
Kita pun getting better right now. But a bit :')
Aku tak kuat, hadapi benda ni sorang-2.

Aku sedih,
aku nangis,
tapi aku tak bagitahu kau.
Takpa, maybe takdir, dugaan aku macamni kot.

'I will stay, because we love each other'. Remember that.
Kita dah lalui macam-macam. Pahit manis semua ada.
I just want to say, I don't know what happen if you leave me.
I just loveyouu. I wish you're mine but hmm.
Hope everything gonna be fine. I miss you. I miss the old you.
I miss the old us. That's all :')
Hmm :')
Panjang lagi sbnrnya tapi aku tak sanggup nak habiskan..
Sampai sini jelah. Bye.
Take care Bloggers <3


Sincerely,
leevono / onyet



No comments:

Post a Comment