Sunday 8 September 2013

Mixed feelings :'>

Assalamualaikum.
In the name of Allah most Merciful.
Time goes fast..
Hai semua. Dah dekat sebulan tak update.
Fuh cepatnya lahai masa berlalu.
Raya pun dah habis dah kelmarin. Tak sempat nak beraya lagi. Haha.
Wuu I will miss Hari Raya and especially Ramadhan.
Ni nak cerita sikit pasal study lah.
Mid-term exam baru habis minggu lepas. So far so good lah.
Ada pembakar semangat kan (my Agnes), mestilah buat betul-2. Hihi.
Not bad lah. Aku baru dapat paper business, alhamdulillah A.
Paper lain taktau lah, macam takda harapan je nak score ._.
Nevermind lah. Boleh buat yg terbaik lagi masa final exam.
Fuh hope final ni takda lah masalah hati mcm sekarang ni :')

Okay sekarang masa nak touching pulak. Hihi macam biasa lah.
Nak imbau balik semua kenangan dgn kau, Agnes. Can ah? :')


#Throwback

Ingat lagi first date kita?
Masatu aku naik escalator terus ternampak kau. Hihi how cute.
Then terus naik atas nak beli tiket World War Z tapi seat penuh.
Kau dah menggelabah takut org nampak. Haha.
Terus menapak pergi KP then tengok cerita Monster University, 
'Mr.Sullivan & Mrs.Wuzowski'

Even dah separuh cerita tu tetap best.
Suka tengok kau gelak, pastu cakap 'ish comelnya benda tu'
Aku pun senyum jeh tengok kau macamtu. Hm :')
'Then we keep see each other every week'
Ada masatu 2 minggu aku tak balik, then jumpa utk lepas rindu.
The best day ever masatu. Serious talk. Happy sangat sangat :D


Hey dear,
Kita tengah gaduh sekarang ni. Kau panas lagi dgn aku.
Perasan tak kita gaduh pasal benda sama. Ye aku tahu tu salah aku.
Dari dulu aku tahu, aku je selalu spoil hubungan ni.
Banyak mana pun aku cakap pasal sweet memories kita,
Ia tetap takkan redakan, tenangkan hati kau dari marah kt aku. Hm.

I love youu :')

Entahlah, sebelum ni kita gaduh sekejap je dah berbaik.
Kali ni, hm entahlah. Taktau boleh berbaik lagi ke tak.
Just sorry, sorry. Macam tak nampak kan effort aku kt hubungan ni,
tapi aku try jaga hubungan ni senyap-2 even kau tak perasan.
Takpalah, kalau rasa tak bahagia lagi dengan aku.
'I will pray that you only mine. Just youu.'

Maybe your real lover can make you happy.
'I'm such a fool guy that always make you heartbroken'
'You always in my heart.
You the first girl that make me happy the most.'


Okaylah guys. Malam ni nak balik hostel dah.
Taktau lah minggu depan nak balik ke tak.
Rasa macam malas, kt Kluang nnt ada je masalah.
Haha tapi nanti rindu mak acane. Hee :*
Bye take care blogger. Thanks reading the ugly post :)



Sincerely,
leevono / omeyeoo :')


No comments:

Post a Comment