Friday 20 January 2012

tacing =='

assalamualaikum warahmatullah,
in the name of Allah most grateful, >.<
cinta itu rabun, ><"

semalam jumaat kan,hari sekolah weyy,ade ceramah cinta woo, #teruja gile,
ustaz lukman yg bagi ceramah,banyak la yg kitorg blaja cara2 bercinta,haha, ^^
meh aku bagitau ranking2 mencintai dalam hidup ni :
  1. cinta kepada Allah
  2. cinta kepada Rasulullah
  3. cinta kepada ibubapa
  4. cinta kepada manusia atau lebih dikenali sebagai Wanita
sebenarnye buat mase sekarang tak paYAH nak cintan-cintun ni,
ditujukan pada akula yg candidates SPM ni,
tak perlu nak mengkusutkan kepala hotak dgn benda2 remeh yg lebih dikenali sebagai cinta ni,haha, ><
sebenarnya cinta ni la yg buat kita tacing,tak boleh nak fokus dalam pelajaran,
macam kena kt aku sekarang ni,haha, #okaytacing, =='
so nak nasihat sikit bole? aku tau aku bukan doktor cinta,haha, ><

  • please la buat mase sekarang fokus dalam pelajaran. ^^
  • kalau nak bercinta boleh,
    tapi kalau bole jgn ade prob dlm perhubungan korg. ^^
  • bercinta lah lepas SPM. ^^
  • aku tau aku tak layak nak nasihat,tapi aku just pikir logik laa,hee,
    sorry akak2 & abang2. ^^

semalam jugak maen futsal,dgn budak2 tsk, plus azeem a'nn, #besfren aku, haha, ><
weh budak,aku tak patut mengharap kt kau,aku taula aku ni tak layak untuk kau,
tapi semalam kau tak cari aku pun,kau cari azeem , aku ade kt sebelah dia semalam,
siap tunjuk meset kau,takpela,aku yg kuat tacing,padahal takde bende pon,
okay abaikan,haha, T_T


awek merempit aku, ^^

hari ni nak pergi konvoi,satgi nak basuh moto,kita pergi merempit yokk,
tak pergi mane,just pergi gunung berlumut jeh,dgn budak2 EX5,
mesti function ouh,haha, ^^
doakan perjalanan kitorg selamat key,
aku taknak eksiden buat kali ketiga,saket ouh, T_T
so aku janji aku bawak sederhana laju je,
tak payahla nak risau aku sangat kan,haha, ><

okayy,chaww dulu,
jaga diri kalian bebaek,
doakan perjalanan aku selamat ea, ^^
kbhai, =='


No comments:

Post a Comment