Saturday 14 January 2012

pelajar cemerlang =='

assalamualaikum warahmatullah,
in the name of allah most merciful, >.<

study smart =='

ape khabar kalian ? aku sehat2 jep,sekolah pon okay jeh,takde ape2 masalah,
pengetua baru pun baek plus kuat nganjing,haha ==' ,
SPM dah tahun ni,tapi relax dulu,baru januari,mabuk dulu #ayat qiela,haha, ^^
tapi tahun ni lebih baek dari tahun sebelumnya,aku lagi rajen gilee ah tahun ni,
tengok title la,name pun pelajar cemerlang kan,haha >.< ,
addmath belum start belajar lagi,
patutlah rase macam senang jep first2 ni,addmath takde rupenye, =='
hope cikgu adila cepat naek,saya memang tak sabar nak belajar addmath ni, =='


suicide >.<

eh nak cerita sikit,mase tu aku nampak org bunuh diri ouh kt kmall,
adehh,aku lupe ah tarikhnye, ==' ,takdela nampak mase dia lompat tu,aku sampai2 nak parking belakang kmall tu,ternampak line kuning polis yg "jangan melintas" tu,akmal cakap "mesti ade kes jenayah ni",haha,
jadah,padahal org bunuh diri.sampai2 nyonya tuh dah terbaring dah,seram woo =='
first time kot tengok benda2 cmni,budak2 ni ckp, "abesla kmall,badi la nanti,ade hantu malam2",haha, >.<


fruitheart,haha, ><

weh fruit heart,petang nih kau nak balek dah,ni yg aku nak tacing ni, =='
kau tu dahla tak text aku,tacing2 pulak semalam,haha, >.<
kuatkan hati kau eh budak,jgn pikirkan sgt benda2 tu, ^^
baek kau ingat buku2,takpun ingat aku okay jugak,haha, #okay gedik ><,
kau jage diri elok2 eh,belajar rajen2 tau , ^.^

okayla,nak sayonara dulu,
jage diri kalian elok2 tau,kbai ^^
.
.

No comments:

Post a Comment