Tuesday 31 January 2012

matahari :)

assalamualaikum, --'
in the name of allah most merciful, :)

hari ni aku nak ngumpat sikit pasal kawan baek aku nih,
kau dah puas kutuk aku dalam blog kau kan, xP
http://lunasolvo.blogspot.com/2012/01/awan.html , :)
hari nih aku nak balas dendam, --'


farina emilia :)
nama : Farina Emilia
sekolah : STK-rian
facebook : Farina Fonseka (F's)
dia matahari, #patutla panas jeh,haha, --'
kau pun kuat tacing lah,lebih kurang aku jeh, =='
kenal kt twitter,dia tegur aku dulu, :P
nah amek kau Princess of Cry, xP


tak banyak info lah pasal kau,yg aku tau kau kuat tacing jeh,haha,
kau dah la kantoikan kelemahan aku kt blog,
sedapp layan kau, :3 ,tapi terharu kott kau tulis pasal aku kt dlm blog,haha,
nih aku balas balek,kang takut kau kecik hati pulak,haha, --'
okayy budak,moge kaki kau cepat sembuh,
kau sehat nanti aku blanje papparoti dgn magnum tau,haha, xP
kbai belangkas, :) #sorry pasal kau sikit jeh,haha, :)

tu jeh la kott,skrg dah jarang tulis blog,kadang-2 jeh update, :)
lagipon sapela nak bace blog aku yg buruk nih,haha, --'
tacigg la kau dol, =='
okayla,study hard,
kbai the cute bloggers, :)


No comments:

Post a Comment