Saturday 24 December 2011

hujan =='

assalamulaikum warahmatullah ^^
in the name of allah most gracious ><"

evening blogger2 yg comel2 belaka,lame sangat tak update blog ni,dah berhabuk da aku tengok,dengan sarang labah2,tebuan segale ade dekat blog aku ni, #okay,ni tipu, >< .ala kalau tak update pon ade ke orang nak bukak google chrome / mozilla firefox / internet explorer pastu pegi kt search taip "leevono.blogspot.com".mesti takde kan,haha. #beliau sudah start mengarut =='. maklumlah orang lame tak menaip kan,kejenye tulis status jep,pastu tak ramai like,sedihh ><".



okay,lagi berapa hari dah nak naek sekolah,isnin ni dah amek buku teks form5 , adehh, akhir tahun 2012 dah nak perang da, dengan senjata masih tumpul dan kurang bertenaga , macam bole menang jep kan , paham2 jela. yg tak paham meh aku explain :

  • perang tu maknenye SPM !
  • senjata maknenye ilmu !
  • so kena siapkan bala tentera ,kereta kebal sume.okay kawan2 ? ! ^^



tak ready lagi kot nak naek sekolah,dengan barang2 sekolah satu ape pon tak beli, biasela , saya seorang yg jimat dan lokek,tapi bab belanja org tengok wayang, aku heronye,haha ^^.beg tahun depan aku pakai zaman 2008,agak2 boleh caye tak ?, tipula nak cakap kalau takde koyak kan, koyak kecik jep ,macam lubang tikus,haha #okay,merepek lagi sekali,haih ><" . sorry la kalau aku banyak mengarut,aku nak lepaskan perasaan tacing ni sebenarnye,haha, #okay gedik ==' 


last topik,sekarang musim hujan kan,taknak lebat pulak,eh awak awak mase tu kan kluang masuk berita woo,taknak bangge pulak,tapi taman intan tak masuk pulak,baru nak interframe mangse banjir kan,haha . pesanan daripada wakil rakyat taman intan 2018 : janganla maen banjir.tak bagus untuk kesihatan,boleh dapat penyakit taun,nanti perut buncit,haha =='



okayla,nak tamatkan penulisan da ni ,
jagee diri elok2,kalau kali ni last korang jumpe aku,
aku mintak maap segale-gale dari hujung rambut sampai buku lali, ^^
gudluck naek sekolah,belajar rajen2 key,
byebye,sayonara ^^

No comments:

Post a Comment