Thursday 30 June 2011

SEDIH =="

assalamualaikum ^^
em ari ni xtaula nape,nk ckp de prob,xde lak.nk ckp gado ngn awek,xde awek lak haha.
mcm sdeh la hari ni,mybe sbb org2 ksygn aku sdeh kot,aku pon tumpang sekaki.
xtaula beb,hati x senang la + x tenteram + sedih,


mcm2 prasaan la yg bergelora di hati ku yg berdegup tanpa henti.ape aku ngarot ni ^^

em pertama sekali nk ucap takziah kpd mohd faizal hamzah.
sorila,aku x tau ayah ko da meninggal,ni pon ade org bagitau.
hrp bersabar ye kwn,org yg hidup akan meninggal akhirnye.tabahkan hati kau ye faizal..

takziah jugak kt nur syazwani hanafi.allah lebih syg nenek ko,sabar ea.
aku tau ko nga sedih psl hal len,xsngke byk dugaan utk ko.saba yep yunk.
jgn sdeh2,jage diri leklok..

em k la.xde mood nk tulis lagi..
byebye PUTEH =="


No comments:

Post a Comment