Wednesday 29 June 2011

PAISEY =="

assalamualaikum ^^
em ari ni nk tulis pendek jela.psl paisey ni mse dkt2 nk balek skola tdi wktu sejarah.
cikgu len da bagi kertas pekse da lame,dy bru bagi ari ni.yg nyirap nye dy tulis markah aku 21.
pastu aku check markah aku 37.sikit x beza la,walupun x lulus tpi pratus naik beb,mybe aku leh kalahkn dak2 ni.pe bende la,tande la btol2,kire btol2,gune kalkulator.
aku bukan mara just paisey jep.pstu dy ckp "kalau sala kire pon sy x btolkn".
em mmg bagus.da la,da tulis dlm pnyata da,nk wt cmne kn.
pelik btol la.ah da la,nk pikir wt panas jep.

ni lagi satu,nk ckp hepi besday kpd dak vono : muhammad hazim othman..
hazim ^^
moge pnjg umo dan mura rezeki :D
beliau ni mmg suke mancing,sume ikan dy da dpt haha ^^
walaupon ko slalu buli aku kt skola ko tetap membe aku haha.

okela,chaw dulu..
byebye,
P.O.S ^^

No comments:

Post a Comment