Friday 1 July 2011

HMM =="

assalamualaikum :(

em hari ni paling sedih kott.org yg aku sayang da kapel ngn org len
.tdi msg2 ngn dy,ckp psl kapel,pstu dy ckp dy baru kapel pukol 10.50 tdi.
aku tanye sape,dy ckp aku xknl.aku da terdiam da.
emm aku xleh nk ckp apela,nk nangis pon ade gak,npe ek wt aku cmni?
tapela,aku gak yg sala,last2 kau pegi kt org len.em papepon,tahniah la,mungkin dy leh bhagiekn kau,aku xleh.
mybe kite leh kwn jep.em sori sgt.xde aku xmara kau de pakwe,just sedih jep.
sori lau lepas kau bgtau yg kau da kapel,aku nk xnk msg ngn kau.maaf ssgt.
pstu dy ckp,dy kecewa ngn aku sbb tu dy cari len.em tape,aku x salahkan kau,mmg sala aku.emm

moge hepi slalu la ea dgn org tersyg,jgn gaduh2 yep.
mmgla aku ckp aku tumpang hepi,sbnrnye aku sedih sayang.
em da la,nk ckp byk pon x gune,sume da terlambat.
aku yg sukee sgt kt kau kn.emm 

emm okela,
congrats again nurrul najadah zahan :(
k chaw with tears ^^

1 comment: