Monday 5 August 2013

Story Morry :)

Assalamualaikum warahmatullah.
In the name of Allah most Merciful.

I'm back bebeh :)

Hari ni Isnin, 6 Ogos 2013, 28 Ramadhan 1434H baru terdetik
hati ni nak update blog setelah berbulan-bulan tak jenguk langsung blog ni. Haha.
Biasalah, blog buruk kan, siapa je nak baca, nak tengok kan. *ayat touching* :3
Btw, Admin kembali utk update blog ni.
Dah berhabuk rupanya blog aku ni.
Banyak benda nak story mory,
tengoklah dah berapa bulan tak membebel kt sini.
Last update 1 April 2013. Kahkah. Dah 5 bulan. Wow :O
Masa dlm tandas tadi tetibe terdetik nak tulis blog. Haha.
Okay we start the story now. 1..2..3....

Bismillah.
Hari ni 28 Ramadhan
 dan esok hari terakhir Ramadhan. Lusa dah raya.
Allahu rasa sayang sangat nak tinggalkan Ramadhan.
Taktau kenapa tapi banyak sgt kenangan.
Tak dapat berbuka, bersahur, tunggu azan semua lagi.
Dan yg paling penting pahala berganda tu. Hm :/
Bye Ramadhan :c
Selalu kejut org bangun sahur, especially Agnes *nama samaran* :p
Dlm pkul 5am tu call dia, then bila dia angkat,
aku ckp 'Sayang, bangun sahur tauu'
Dan suara dia mamai comel sgt :3
Dan aku paling rindu moment yg ni.
Sebab dah sebulan berpuasa dgn dia,
btw ni Ramadhan first dgn dia sbb dia org baru dlm hidup aku,
Haha. Dah dah, stop talking about her. Kembang dia nnt. Hihi.
Btw, We will miss you Ramadhan,
see you next year if we're still alive :')


Bismillah again..
Tahun ni kitorang semua dah bergelar "Student"
so semua dah pergi merantau jauh.
Tak kira lah student university or college.
Semua dah sambung belajar.

Study smart not study hard :3
Dan paling tak puas hati dapat beraya just 5 hari je. Haha.
Jealous dgn budak sekolah yg cuti 2 minggu.
Takpalah, dulu kita semua dah pernah rasa jugak.
So redha jelah, umur pun dah 18 kan, bukan 17 and below. Hihi :3
Dlm raya ke-5 aku dah kena balik kolej, ala tak jauh pun, dekat BP je.
Aku just student KPTM je, tak layak nak masuk University. Kahkah.
Nevermind lah, dapat raya dgn yg tersayang pun dah happy.
Dengan Family, Vono's, Radio's, dan Agnes. Hihi okay next story ._.


Agnes Despicable Me :3

Nak cerita pasal Agnes sikit eh.
Aku tau kalau cerita pasal personal ni org tak minat nak baca.
I don't care. Nak story jugak. Haha.
Hai Agnes, kalau kau baca ni :)
Kita sejak dua menjak ni asyik gaduh je kan.
Taktau kenapa, siang malam nnt ada je problem.
Then kau merajuk marah aku. Nvm, aku yg paling banyak buat spoil :')
Apa yg aku buat nnt last2 mesti ada spoilkan mood kau. Hm sorry weh.

Maybe ni dugaan kita kot.
Tahun ni dapat puasa then raya dgn kau pun dah happy.
Bahagia sgt kot even kau org baru dlm hidup aku :)
Thanks dtg dlm hidup aku even masanya tak sesuai. 
Tapi mcm aku cakap, 'Ini semua takdir'
Semua dah dirancang Dia. Kita teruskan je okay.
'Everything gonna be fine
Kita ingat quote ni sampai mati eh. Haha. Kbye lyou ._.


Woot woot dah lah, dah panjang lebar gua membebel ni. 
Even tak banyak mana pun.
Nantilah free ke sambung update. Biasalah, student kan. 
Naik cuti raya ni tak lama pastu dah mid-exam.
Wuu mati ek. Kla selamat berpuasa Bloggers sekalian yg Muslim.
Hari Raya nantilah baru aku bagi ucapan. Haha.
Bye from minion :p
Okay out. Take care guys. Enjoy your reading even bored.
Thanks blogwalking ke blog aku. Bye semua xx

Sincerely me,
leevono..

No comments:

Post a Comment