Sunday 26 August 2012

Hari Raya vs Trial SPM T.T

Assalamualaikum Warahmatullah.
In The Name of Allah Most Powerful -.-

selamat beraya :)
Hari ni Hari Raya ke-8 dan aku baru ada masa untuk update blog. 
Selama ni mood nak update tu macam takda tapi
hari ni tetibe ada mood nak menaip so update la.
Bukan ada orang nak baca sangat tapi saja untuk kenangan.
Nanti dah kahwin boleh tunjuk blog ni kt anak cucu. Haha. Lol.
Btw, aku nak luahkan sikit perasaan aku kt Hari Raya Aidilfitri tahun 2012 ni :)
Serious tahun ni mood beraya takda langsung. 
Disebabkan event ini 'TRIAL SPM' mood nak raya sakan tu gone.
Bukan aku nak cakap raya tahun ni spoil just macam tak meriah macam tahun lepas.
Kementerian Pelajaran pun sete letak tarikh Trial masa orang nak beraya. Damn.
Tapi nama jeh dah nak trial tapi 98% pelajar SPM takda yg study dan
2% lagi just selak-2 buku jeh dan aku tergolong dalam 2% tu lah. Haha -.-


rumah terbakar T.T

First paling sedih raya tahun ini rumah nenek aku yg kt Muar tu terbakar
Oh God, rasa nak menangis bila Raya pertama melawat rumah tu. 
Syukurlah nenek aku tak apa-2 tapi kesian kt dia sebab
kenangan dia dgn arwah atok aku takda langsung.
Ya Allah, tak tahu kenapa keluarga aku terima
banyak sangat dugaan dalam 2bulan ni. 
Kami redha, tapi entahlah. 
Kesian kt Abah. Hm kuatkanlah keluarga kami Ya Allah :(

i miss you JMU 3037 :(

Part yg paling sedih bila beraya takda motor. 
Tak macam tahun lepas dapat beraya sakan.
Serious susah sangat bila takda motor. 
Macam semalam nak pergi bandar sebab nak
jumpa 'kawan baik' sebelum dia balik hostel. 
Aku dah calling-2 kawan aku nak pinjam motor tapi semua ada hal. 
Air mata jatuh kot kt screen phone tu masa tengah taip mesej. 
Serious sedih sangat kot T.T. Hm nak buat macam mana, 
dah memang takda rezeki aku nak beraya lagi dengan motor aku tu. 
Maybe Allah dah rancang yg lagi baik untuk aku. Seriously rindu JMU sangat-2 T.T
Hope aku tabah dengan semua dugaan-Nya :')

Enough. Be strong Lee Vono. 
Kau takpayah nak lembik sangat :3
Come on. Be fake kejap :)
Lastly, nak ucapkan Selamat Hari Raya dan Selamat Ber-Trial.
Goodluck for your exam SPM Candidates :)
Rindu Fonseka. Kbai -.-

> sorry kawan baik sebab tak dapat keluar semalam. sedih sangat kot T.T. btw, goodluck trial #pelangi :)
> kalau rindu nak tengok bintang malam ni. Haha. Bai #villa. Goodluck trial :)


No comments:

Post a Comment