Friday 3 August 2012

Dugaan Ramadhan T.T

Assalamualaikum Warahmatullah.
In The Name of Allah Most Powerful -.-

JMU3037 in memory :3

Okay hari ni 4 Ogos 2012 genap dua minggu awek kesayangan aku hilang. JMU3037 :(
Sedih sangat kot. Masa sedar pukul 3 pagi tengok motor dah hilang. Mak aku yg kejut aku tengah tidur. Aku bangun dgn muka cool dan redha. Sedih dalam hati aku hanya Allah yg tau T.T. Tak sangka boleh jadi sampai macamni. Aku nangis kot ada satu hari tu tetibe pikir pasal JMU tu. Haha -.- Apa salah aku sampai org rembat motor aku. Aku takda buat salah kt orang kot. Takda rembat barang orang. Hm maybe Allah hanya pinjamkan motor tu sekejap jeh utk aku. Takda rezeki nak guna lama-2. Btw aku redha dgn kehilangan tu. Tapi aku just kesian dgn mak abah. Masing-2 pening kepala pasal motor tu. Nak bayar lagi padahal bendanya dah takda. Aku bukan orang kaya tapi bukan aku yg mintak semua ni. Dugaan Allah kt keluarga aku kn. Aku tak boleh nak halang. Pergi sekolah tumpang kawan. Kalau boleh taknak menyusahkan orang tapi nak taknak hanya ni jeh caranya. Aku redha dgn takdir Allah :']

Saya kuat macam Tiger :)
'Allah Lebih Sayangkan Hambanya Yg Sabar Dengan Dugaan-Nya' :')


Okay taknak sedih-2 lagi. Kang menangis batal puasa pulak. Haha -.-
Hari ni Ramadhan ke 15 kot. Entah aku bukan reti kira sangat. :3.
Trial nak dekat dah lebih kurang lagi 2-3 minggu.
Cikgu semua sedang berhempas-pulas nak habiskan silibus.
Memang kena belajar kencang gila vavi ah. Fuu. -.-

Exam -.-
Dah takda masa nak main-2. Lupakan Twitter,lupakan Facebook. -.-
Luangkan masa lebih bersama dgn Buku Rujukan. Lol. Hope masing-2 dah ready nak Trial SPM ni. Trial ni penting kot utk mohon mana-2 nanti lepas dapat result SPM.
Ah faine. Sampai di sini jeh lah. Ayuh kita main Twitter. Defuk -.-

Okayla. Jagadiri kalian Bloggers.
Miss JMU3037 damn -.-
Nevermind. Selamat berpuasa. Lol.
Kbai. Salam 1 Malaysia :)
.
.

No comments:

Post a Comment