Monday 26 March 2012

alahai result =='

assalamualaikum :)
in the name of Allah most gracious, :)

hai lama betul tak membebel kt blog nih --'
nampak tak yg blog ni dah berhabuk,tolonglah nampak, :3
blog ni lah tempat aku nak luahkan perasaan,fuu,
nampaknya perasaan aku kucar-kacir sekarang ni,haha, --'


exam reults fail fail =='

hm aku dah exam sebelum cuti hari tu, U JELLY?,
sekarang ada sesetengah sekolah yg tengah exam,
kesiann siaa,haha, ><
aku dah dapat result dah,teruk siaa, =='
taknak lah bagitau kt sini,maluu aa, --'
kalau nak tau boleh wall to wall dgn aku,
tekan lah kt link belah kanan tu,
ada facebook aku,haha, # add lah kalau ade mase :3


comul pulak budak kecik sukses ni, --'

er masa 21/03/2012 result batch SPM 2011 keluar,
pehh sume result gempak-2 siaa,jelly jelly, =='
teringin nak dapat straight A,
teringin nak tengok mak abah nanges sebab tengok result aku,
SPM tu masa depan kita, dah tak bole nak maen-2 lagi dah,
memang kena bercouple dengan buku jeh la pasni, --'
aku tau aku tak dilahirkan pandai mcm sesetengah orang,
tapi aku akan berusaha sebaek mungkin utk SPM tahun 2012 nih,
aku nak tutup mulut orang yg ckap aku ni tak boleh buat, ><
okay secara tak langsung aku lebih bersemangat nak
study berbanding 5minit yg lepas, --'


Jom Masuk U, --'

eh nak cerita sikit,kelmarin 24/03/2012 kitorg pergi Persada Johor Bahru,
ade Karnival Jom Masuk U,function la siaa, --'
Persada tuh dah macam pasar Rabu,
ramai gilaa org,dah macam sardin, :3
banyak sgt pilihan universiti yg bagus-2,
sampai taktau nak pilih mane, ><
tapi target first UIA la,kedua UTHM jeh,haha, --'
ade orang tu sampai nak pergi uniKL, fuyoo, :3
apaapa pun,terpulang nak masuk U mane,
yg penting stadi kena excellent baru U yg datang cari kita, :)


Saya Sayang Pengetua Baru, :)
Saya Sayang Ayahanda Fauzan Sukimi, :)
Saya Sayang SSN SMK Tun Hussein Onn, :)
#eh tetibe, okay abaikan, =='

okayla,nak chaw dah,nak lepak twitter jap,haha, --'
nanti ade masa update lagi lah blog ni,
kalian jagadiri,blaja rajen-2, --'
eh #FF Miss You Damn Much,
kbai, salam Satu Malaysia, ><

No comments:

Post a Comment