Monday 13 February 2012

sejuk --'

assalamualaikum warahmatullah, --'
in the name of Allah most merciful, :)


sejuk menggigil, --'

hey selamat sore kepada blogger-2 yg comel-2 belaka, :)
tengah menggigil, sejuk la siaa,
best sangat maen hujan tadi,merempit hujan-2,haha =='
baru balek sekolah ni,tengah bersin-2 nih,
saje jeh nak menaip sikit,aku kn mmg suke menaip nih,hee, --
dah 10 hari tak update blog,ni ade mase update la kejap, :)
saje nak hilangkan kebosanan plus keboringan, --'
petang-2 cmni tak ramai online,
semua tidur jeh,ape seh,patutla semua gemuk,haha, =='



twitter,follow @leevono, :)

esok akak aku balek,so lappy dah takde,
so aku dah tak online kot, #sedihh siaa, =='
kalau nak online pun kena pergi cybercafe,
takpun guna phone uzur aku nih,
gune pakej maxis, RM3 seminggu,mahal kot,tapi berbaloi, :)
phone aku boleh facebook jeh,twitter tak boleh, ><
aku sekarang adalah seorang TWITTERIAN, :)
ni account twitter aku,tak ramai followers pongg,haha,
kalau anda semua ada acc dan teringin nak bace tweet saya,
follow la,https://twitter.com/#!/leevono  #sempat lagi promote, --'
jgn terkejut pulak kalau DP aku perempuan,haha, #FF :)


rain, :)

tadi pergi sekolah basah lencun, ><,
menyesal aku gerak lambat, --'
hujan lebat selebat lebatnya, :)
balek sekolah pun hujan jugak,adehh, ><
tepat-2 pukul 3 habes kelas addmath terus hujan, :)
tapi syukur alhamdulillah la,hujan rahmat namenye, --'
selalu complain jeh panas-2,
ni Allah bagi hujan lebat + sejuk lagi,
 #status facebook, :)
takla panas sangat,tidur pun sedap jeh,
takdela bangun tidur dah macam mandi, --'
kalau tak,berpeluh mengalahkan lari 200meter berpagar kan, =='


err okay,otak dah blank,takde idea nak tulis ape, =='
ha aku dah ada cinta hati, farina fonseka, :)
dan saya sayang dia,haha,werkk, :P
matahari ditutup oleh awan hari ni,haha, :)
okay chaw dulu,kawad comel-2 tau,haha, --'
Lyou #FF a.k.a #Sunshine, ><
kbai bloggers,loveyouall ♥ , :)
.
.

No comments:

Post a Comment