Saturday 26 November 2011

what is love =='

assalamualaikum dan selamat sore,
in the name of Allah,
the most beneficient,most merciful, ><

i hate luv storys =='

okay,tengah mengadap laptop org dan mggunakan wifi org ^^.baru lepas tengok tv3 cerite hindustan > I HATE LUV STORY . tacing sebentar bersama coklat ade budak blnje hari tu . nak cerita sikit ah sinopsis cerite hindustan tu. cerita nye mcm ni :

name hero ni jay,heroinnye simran.diorg satu tempat kerja,selalu ah gaduh2,biasela tu,cinta belum berputik lagi kan,hee.okay sambung,simran sbnrnye dah bertunang dgn sorg laki ni,raj.aku taktau diorg serius ke tak,tapii raj mcm tak paham simran ni.da lame2 tu,simran mesra sgt dgn jay,tak lame pastu simran TERsuke dekat jay.simran ajak jumpe,dah sampai tu,simran nampak jay dgn pompuan lain.serius mase tu jay tak suke kt simran,tapi simran cinta sgt kt jay,sedih gile dok time ni,haha.jay mcm tak senang duduk ah,stu mase tu tetibe jay pulak suke dekat simran,tapi simran dah lupekan dia.sedihh ah,nak nanges aku,huu =='.last2 simran jumpe dgn raj,explain sume,dia mmg sayang lagi dkt jay.jay pulak mase tu kt airport,last2 dia buat keputusan nak cari simran,last2 teka ah,mestila hepi ending kan,huu ^^
sorry la kalau aku cerita ni tak menarik,aku tak paksa korang bace pong ><"


AKU & LEEVONO
aku rase macam aku yg jadi jay ni,rase bersalah sgt.mcm bende ni pernah jadi kot dkt aku ^^.dia suka aku,tapi aku tak suke dia,tapi satu hari aku pulak suke dia tapi sume dah tak berguna.dia dah berubah,dah tak sayang aku ><.okay,salah aku,aku taktau la,serius aku terase sgt tgok cite nih =='.em serius weh,aku mintak maaf,aku tau aku ni bukanlah lelaki yg smpurna,tapi bende ni duniawi semate-mate la haha ><.ah tacing pulak :(.okay stop,biarlah dia bahagia dgn org yg dia sayang,tapi mybe kisah aku ni bukan hepi ending kot last2,haha :').aku lebih selesa macam nih,takde org saket hati lagi,huu =='


sorry,post tacing sikit,bagi akula,taktau bagi korang kan,haha, ><'
takpela,nak undur diri dulu nih,
jage diri kalian,sayonara, ^^

annoucement ::
> eh sesiape jgn terase eh,takde kene mngena yg hidup ataupun yg sudah meninggal dunia,haha, ^^
> mintak maaf for everything, ><'

> i luv you all,pray happiness for yours ^^



No comments:

Post a Comment