Monday 7 November 2011

SEKOLAH =="

assalamualaikum ! ^^
in the name of allah most powerful ! ><
sekolah laa ! =="

aku dekat sekolah ni ! dgn hati yg paisey ! haha ! 
nak tau tak nape !
sebab budak2 ni tak datang skola ! *tak datang taknak bgtau ! 
aku merajok la dgn korang ! huh ! =="
korg tengok esok lusa until when2 aku taknak datang !
werkkk ! ><

takpela ! naseb baek ade laptop ni menemani kesunyian aku ! haha !
*padahal laptop idris ! hee ! 
aku dengan idris vono & siddeq vono jep ! 
berbual pasal ape ntah !
aku nga khusyuk menaip ni ! hee ! 
okee la jugak ade member !
lau takde memang aku menanges laa ! *HATItisu betul ! ^^
menarik betul cerita siddeq nih !
teruja aku dengar ! haha ! ><

selamat hari raye aidiladha ! ^^

aku nak buat ucapan SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA ni :
     ditujukan khas kepada :
  • mak & abah ^^
  • budak-budak vono ^^
  • warga smk tun hussein onn ^^
  • pelangi ^^
  • semua yg mengenali diri ini ^^

dengan ucapan >>
  1. selamat hari rayee aidiladha ! ^^
  2. sembelih lembu tu bebaek ! ^^
  3. duet raye tu payung-payung sikit !
    *mcm dapat duet raye jep ! ^^
  4. tu jep laa ! tak geti buat ucapan laa ! huhu ! ^^

sudahla ! aku da la sedang merajok nih ! 
tak payah la nk pujok aku ! huh ! =="
oke ! jagee diri kalian bebaek ! selamat belajar ! ^^
k sayonara ! ^_^

announcement >>  1. rinduakudekatkautakhilanglagilagilee ^^
                             2. ASK & ARK gilee ^^

No comments:

Post a Comment