Monday 1 August 2011

RAMADHAN ^^

in the name of allah most gracious ! ^^

salam ramadhan ! salam ukhwah ! ^^
hari ni hari first puase ! 1 down 29 more ! huhu ! ><
okela hari ni ! tak penat sgt ! tak buat pape pon kt uma ! just stadi jep !
esok mesti lepak abis ! da la sekolah ! balek mane ade pukol 3.10ptg kn !
takpela ! bulan puase ni kene byk bersabar kan ! ^^


tadi gi bazar taman intan ! jalan2 jep ! tak beli pape pon !
pijal laa shoping sakan ! biase laa ! orang kaya-kaya ! haha ! ^^
aku tak beli pape just beli air jep !
no money in pocket laa kawan ! >_<
tadi buke kenyang gilaa kot ! mmg kembung dengan air jela !
aku rase 6 jenis air kot tadi ! huhu ! ^^

tadi gi tarawih kt surau tmn intan ! ramai gak laa !
aku just buat lapann rakaat jep ! ^^
biase la ! mule2 mmg ah ! aku nk tgok hari ke 15 puase !
aku rase tinggal pak imam dgn pak bolal jep kot ! huh ! ><

puasa + terawih ^^
okela ! nk mintak diri dulu ni !
selamat berpuasa kawan-kawan !
selamat menyambut ramadhan !
selamat bersekolah esok !
selamat bertawarih !
rindu cikgu selamat ! haha ! ><
chaww dulu ! ^^

No comments:

Post a Comment