Thursday 4 August 2011

PUASE KE-4 ^^

dengan name allah yg maha pemurah ! ^^
assalamualaikum !

pehh ! da bernyanyi-nyanyi perut aku nih ! ><
tekak aku pon da kemarau ni ! haus gile la ! huhu ! ^^
biasela ! hari skola kn ! mane ade penat kn ! =="

tadi nk balek skola mane ade hujan kan !
okela tu hujan ! ^^
lagi bagus kot ! takla panas sgt !
slalu panas mcm ape ! huhu ! ><
tapi lau panas,panas sgt ! lau sejuk,sejuk sgt ! hihi ! ^^
takpela ! balek tdi redah jep la hujan nek moto ngn dak2 ni  !
skrg ni mane ade demam kn ! =="

kalu ikot hati mmg nk mkn ubat jep !
pakkal jep puase ! ^^
takpela ! tahan jelaa ! malas aku nk ganti2 nih !
leceh jep ! ><

weh ! thanks tau amek berat pasal aku ! iye iye ! ><
lepas buke aku mkn ubat ! ^^
aku jage diri aku baek2 ! ^^
aku tak kua uma ea ! ^^
sukela kau ea sok balek ! thnks again omel ! ><

lame betol laa nk buke nih ! da la demam !
sian tak ? sian tak ? sian kan ! huhu ! ^^
okela ! chaw dulu !
salam ! take care kalian ! >_<

No comments:

Post a Comment