Thursday 18 August 2011

GOODBYE EXAM ^^

assalamualaikum ! ^^

sebenarnye semalam da abis exam ! saje jep nk post hari ni ! ^^
meh aku tunjuk jadual exam
form 4 SMKTHO yg cantek ! 

Isnin > bahasa melayu ! bahasa inggeris ! mathmode ! 
Selasa > sejarah ! biologi !
Rabu > chemistry ! physics ! addmath ! 
Khamis > quran sunnah ! syariah islamiah ! b.arab ! 
Jumaat > enjoy ! ^^

peh ! jadual dy sikit tak best laa ! 
lagi-lagi mase hari rabu ! mane ade susah gilaa kan ! 
dak2 lain bolela jawab !
aku jep ni ha kurg cerdik sikit ! huh ! ><
tapi takpela ! aku try yg terbaek !
yg penting aku taknak fail ! ^^

tadi kt skola mane ade bercerita jep kan ! macam-macam cerita ! 
biasela ! aku ni kan penglipur lara kt skola ! ^^
ramai gak la sete-sete vono yg tak dtg !
huh ! pemalas betul ! 
tgok aku ngn pijal ! rajin gi skola ! *padahal ade sebab tu ! ^^

*entry untuk sesiapa ^^ :

kepada kamu,kamu dan kamu !
aku mintak maap kalau ade saketkan hati kalian !
biasela ! budak baek kan ! huh ! *baekla sgt !
sori tau kalau aku de wt spoil ngn kalian !
maap sesangat ! ^^



No comments:

Post a Comment