Tuesday 23 August 2011

ENTAH APE-APE ^^

assalamualakum ! 
in the name of allah ! god of this world ! ^^
moody ! huhu ! ^^
semalam dtg2 skola jep mane ade moody kan ! 
tak taula nape !
mybe sebab moto tak laju kot ! huhu ! ><
aku nak tido ! pstu trdgr berita psal buda tuh ! peh ! 
mane ade moody bertambah moody kan ! huh ! ^^
takpela ! kau amekla buda tuh kawan !
aku taknak pon ! huhu ! ><
tapi cumel kott ! haha ! ><

da la aku dgn faez jep pkai bju biru ! dak len sume baju pteh ! huh ! 
mane ade semalam hari malang kitorg kn ! sume pengawas kene buat ! peh !
sabo jep laa ! bulan puase kan !
banyak dugaannye ! huhu ! ^^

tadi sete-sete ni tak skola !
pijal ngn acad tak datang ! ><
pijal ade hal ! acad la pemalas ! huh ! ><
tadi mase nak balek skola mane ade budak2 kena sorong moto kan ! 
ape seh cikgu amin ! tak bagi start moto ! mane ade klako kan ! huhu ! ^^
seb bek aku balek lambat ! takla kene sorong ! ><

okela ! chaww dulu ! 
selamat berbuke ! selamat berpuasa ! ^^
byebye ! ^^


*eh adek ! nnt kite text eh ! ><                                  *kau kenape ek ! mcm bad mood jep !
*take care tau ! ^^                                                        *share laa dgn aku ! 

                                                                                        *jage diri omel ! ^^

No comments:

Post a Comment