Tuesday 27 November 2012

Still on exam mood ^^

Assalamualaikum Bloggers ^^
In the name of Allah most Powerful (:

Hai apa khabar semua? Rindu kita letteww. Haha -.-
Saya pelajar SPM tengah berehat sekarang ni lepas dah down kan 9 paper.
Last paper Arab dgn Quran Sunnah pada Isnin dgn Rabu depan ^^

Exam almost over ^^
Fuu keseluruhannya komen aku kt paper sebelum ni, ada senang,
ada susah dan ada susah nak mati -.-
Bila orang tanya 'amacam paper?' 
Aku jawab nanti 'jangan tanya, nanti aku nangis' Haha
Nampak tak yg aku tak sanggup nak jawab soalan tu :3
Takpelah. Aku dah cuba yg terbaik.
Aku hanya mampu bertawakal kt Allah yg Maha Esa jeh :')
Salah aku jugak tak study awal-2.
 Last-2 minit baru nak study memang 60% jelah yg masuk -.-
It's okay. Ramai yg bagi support. 
So aku kuat lah nak hadapi ni even sorang-2 sekarang ^^

Sekarang aku dah sorang-2. Dah tak dengan Double F.
Maybe jodoh tak panjang dgn dia.
Ni pun dah peluang kedua kot,
ingatkan boleh pergi jauh, tapi tak kesampaian :')
Nevermind lah. Semua memang salah aku kot even salah masing-2.
Aku mengalah, takpayah nk besarkan benda kecik kan. 
Clash pun masa tengah exam. Bapak ah, mmg berat ah dugaan.
Dengan emosi tak stabil, dgn masalahnya lagi. Hm aku berserah jelah.
Allah dah tulis benda ni semua, aku tak mampu nak halang :/

I will be fine :')
Hm aku nampak jeh okay dari luaran, tapi deep hurt sebenarnya.
Hanya Allah jeh yg tau perasaan aku sekarang.
Still remember you even you hate me :')
Aku harap kau bahagia dgn org lain eh.
Jgn cari lelaki tak guna mcm aku ni tau.
Cari yg lebih baik dan terbaik dari aku ni.
Tau? K good. Take care Double F (':


Dah la weh. Manjang kau nak tacing.
 Watlek ah Leevono. Dah takda jodoh nak buat mcm mana.
Redha jelah. Kau ni jahat, tak sesuai dgn dia. K naise ^^
Btw sekarang dah ada awek baru JNW menggantikan JMU yg hilang tu.

New girlfriend JNW (:
Serious rindu sangat dkt JMU tu.
Rindu nak lap dia. Rindu nak bawak dia :(
Even dah ada pengganti baru, still tak dapat lupakan dia.
Siap buat screen lock lagi. Nampak tak betapa rindunya aku. Hm :')
Nevermind lah. Benda nak hilang nak buat mcm mana kan :3

Banyaknya dugaan aku sekarang ni ek.
Bila entah nak bahagia pun aku tak tau. Manjang sedih. Haha :3
Okaylah. Saja jeh update blog ni. Dah berhabuk dah.
Nak out dah. Take care Bloggers. Kbai ._.



No comments:

Post a Comment