Tuesday 30 August 2011

SELAMAT HARI RAYE ^^

assalamualaikum ! ^^
in name allah most gracious and most merciful ! ^^

akhirnye RAMADAN pergi !
selamat hari raye ^^
tetapi rakannye SYAWAL datang kembali ! ><
first of all !  aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYE ! ^^
maaf zahir dan batin ! *takde ayat lain ke ! ><
meh aku tunjukkan senarai maaf aku :

maaf yep ^^
MAAF atas :

TERkasar bahasa ! TERsilap bicara !
TERkutuk ! TERngumpat !
TERnganjing ! *perkara biase ^^
TERmoody tak kire mase ! *mmg slalu bad mood ni ^^
TERsakitkan hati sesiape !
TERmainkan perasaan org ! *paling serius
sebenarnye banyak TER ni tapi malas ah nak tulis ! ><
tak sempat nak pikir ! huhu !

aku plan nak cari DUET RAYE banyak-banyak sikit !
banyak bende nak beli nih !
tapi tapi tahun ni tak dapat duet raye kot !
tadi bru dapat RM10 ! sedih tak sedih laa ! huu ! =="
takpela ! bersyukur la jugak ! daripada takde kan ! ^^
manela tau hari lain dapat duet raye lagi ! huhu ! ><
korang bile nak bagi aku duet raye ! *lokek sume ><

papepon the important thing is :
LEE VONO mintak MAAF kepada yg mengenali DIRI ini khasnye :
  • mak dan abah ^^
  • adik-beradik aku ^^
  • cikgu2 dari tadika hinggalah sekarang ^^
  • kawan-kawan aku ^^
  • budak-budak vono ^^
  • blogger-blogger sekalian ^^
  • sesiapa sahaja laa senang ><

itu jela kott untuk hari ini ! iaitu tarikh bersejarah !
30 OGOS 2011 yg lbih dikenali sebagai 1 SYAWAL 1432h !
*eh eh ! esok hari jadi budak tu la ! anak merdeka yg omel ! ^^ 
okela ! selamat BERAYE !
jage diri kalian bebaek ! ^^
jangan maen mercun ! *pecah rekod la thun ni tak men mercun ^^ !
chaww ! salam ! ^^



No comments:

Post a Comment