Thursday 11 August 2011

PELIK =="


assalamualaikum ! ^^

wah dah berabuk dah aku punye blog nih ! 
kesian ! lame tak post something kot ! ><
ni nk cakap sikit pasal budak2 skrg nih ! ^^

weh kamu !
aku tau lau pompan da syg gile kt ssorg laki tuh ! 
mesti susa sgt nk lepaskan dy kn !
walaupon dy da tingglkn kamu !
iye ! aku tau aku lelaki ! tak phm perasaan kamu ! 
aku bukan ape ! aku taknak tgok kamu sedih mcm nk rak sbb laki tuh tinggalkan kamu !
tiada sebab laen la selaen bosan or
jumpe pompan laen ! 
aku tau sebab aku lelaki ! please la weh ! 
bole tak kamu jgn sedih sgt pasal laki
yg tgglkn kamu tu !
aku tau kamu syg sgt kt dy sepenuh hati ! 
tapi laki tu ade sygkn kamu sepenuh hati dy !
tidak mungkin laa ! 
please la ! taknak tgok kamu sedih ! boleh kan ! 
oke ! time kaseh sebab membace !


*just luahan hati laa ! entry ni bukan utk sesape ! 
*umum sahaje ! jgnla sesape terase eh ! 
*sori lau ade ! ><

oke chaww laa ! salam ! ^^



No comments:

Post a Comment