Saturday 30 July 2011

PADANG TEMBAK RESORT ^^

assalamualaikum ! ^^

semalam !
lepas smbhyg jumaat pijal ajak gi padang tembak ! mandi2 !
dgn hazim,acad,akmal dan pijal ! jalan tdi agak bahaya gak laa !
banyak lori dan kete ! seram gak laa !
tapi bwk laju jugak ! haha ! ^^
sampai2 jumpe apek tu ! bayo RM30 ! sorg RM6 laa !
lepas salin baju ! aku terus kene campak dalam air ! peh !
kuang hajar betol ! huh ! tapi enjoy gak laa !
tak sia2 la pegi ! paling best kt gelongsor la !
first time kott ! ^^
ni gamba otw balek ! ^^

acad,hazim,akmal,pijal ^^

aku,pijal ^^

nak balik da ! ^^
otw gi tempat parking moto ! ^^
aku,hazim ^^
huh ! sampai uma jep pale pening ! da mcm ape ! 
mybe tertelan air kolam tu kot !
da la byk CL= chlorine ! haha ! ^^
asal msg ngn aku nak taknak jep ! aku de wt sala ke !
sorila ! :(
okela ! tu jep kot ! chaww ! ^^

No comments:

Post a Comment