Tuesday 21 June 2011

HEPI + RINDU ^^


hyep.nk cite sikitla mengenai tajuk yg diutarakn di atas ni huhu.aku nga hepi ni sbb ade wifi free kt uma.org cina kt depan uma aku.dy xpkai pass.sbnrnye aku yg menggodam password dy,jiran sbelah ajo.star gilaa aku.penggodam terbaek tmn intan haha.dose kot,tapi tapela,bukn slalu hehe.so bolela online FB 25 jam,tpi bosan jugak kot asyik online jep.tol x kwn2?huhu.

Dlm mse yg same,aku juge sdg rndukn sseorg.nur syazwani hanafi :).bilela nk blek yunk,rndu gilaa kt ko.lme x msg ko,x gurau2 ngn ko huhu.mase tu dy blek uma jap,tpi aku lak xde,gi bengkel cerpen tu.tpi tapela yunk,nnt kite leh jumpe next week.kau pon msti rndu aku gak kn huhu.aku tau da,mcm2 la kau ni lee :).

nah,gamba sekeping ^^



suke gmba ni.TORCHlight ^^



No comments:

Post a Comment