Sunday 26 June 2011

ENTAH LA =="

assalamualaikum w.b.t
hari ni cm sedih sikitla.xtau nape.
kdg2 blog ni menyusahkan aku gak.aku rase pasni aku da cm mls nk cite hal personal kt sini.aku da ckp msti ade org saket ati.em xtaula ek.aku ni bukn ape,just nk isi mse lapang jep,bukan nk sentuh hati sape2.

hari ni P.O.S aku da balek asrama.cpt btol mase berlalu,pejam celik pejam celik hujung minggu da abes.em xtaula.nnt rindu kau kot.
papepon thnks sgt sbb amek berat psl aku.
pe yg ko tulis kt pinkbob mmg besh la,terharu la huhu :D.
syg ko sgt2 ^^.

emm pasni aku da mls nk jage hati sspe,xkn nk aku jep yg mengalah.
pasni aku nk berubah jdi budak yg bek dan pelajar yg cemerlang.
aku xnk hampakan mak bapak aku.
aku nk dpt 11A dlm SPM dan jadi pilot yg bergaya huhu ^^

em aku cm xde mood hari ni nk tulis panjang2..
papepon i will mish u dear..
jage diri leklok..blaja rajin2..em oke..
chaw dulu..salam ^^

No comments:

Post a Comment